Win A Wish! Blog and Win with ShopBack! ( ShopBack Malaysia's 2nd Birthday ) Why Every Blogger Must Know ShopBack?

https://www.shopback.my
Asalamualaikom and hye to my 230447 viewers!!!!Wow Im so proud of it.Thanks for be a part of me in this blog and I hope you guys will keep supporting me to the 300K...Thanks again guys.

Okay just now I got invitation from  Xun Lin Wong ,and I dont know where she got my email and suprisely how did she know that I am a blogger.But let keep it aside.Yeah...it seems kind of invitation of a competition is it???Im so happy that I got well known by a big company such Shopback who like to celebrate their birthday with me.Wow.Im so plessure.So what the content it is....

 WOW...wishlist for something around RM800...Thats amazing!!!I will get something that worth RM800 for free.Thats great.I already have the 3 thing in my wishlist and the reason why Im choosing it.So lets go to next part.Yeah how to participate????
Ok now Im in a crisis,Should I continue in English or Malay???because my English is terrible and horrific grammar so I think lets continue in Malay la coz I know my reader well.They got no time to waste hurting their eyes reading such entry with terrible grammar.Ok

Jadi Bismillahhirahmanirahim...kita masuk bahasa Melayu...alih suara macam kat astro.So kretiviti bila menggunakan bahasa ibunda ni tidak membataskan aku.Ok first thing apa yang perlu aku buat???

Introducing ShopBack
https://www.shopback.my

Yeah guys...memperkenalkan this is ShopBack???tak pernah dengarkan???yeah aku pun first time dengar.Sebab apa nama dia Shop Back???Mungkin dia translate bahasa Melayu "beli belah" means beli=shop bla= go back pastu dia amik back jer...tah la...tanya la director dia mana aku tau ahahaha...

For your information, ShopBack is #1 Online Cashback/Rebates site in Malaysia.Nampak?Aku pun tak tau sekarang baru tau.Lagi,ShopBack gives you cashback for your online purchases, on top of the many discounts available when buying from an online retailer.ShopBack ade lebih kurang 500 partnering merchants termasuk Lazada,Booking.com, Qoo10, ZALORA, Foodpanda, Uber & banyak lagi dan juga cash out easily to your local Bank account.Harap paham la aku saja nak mix kan BM English supaya tak silap translate and salah bagi maklumat pasal ShopBack ni.

And kalau korang perasan,ShopBack ni dah banyak kali kuar kt newspaper.Antaranya,The Star Online, New Straits Times, Says.com, The Borneo Post, TechInAsia, Channel News Asia dan banyak lagi.So jangan risau pasal keselamatan,scam tipu jual beli sebab ShopBack ni dah beroperasi selama 2 tahun dan berpengalaman.ShopBack juga ada di 5 buah negara lain seperti Singapore, Philippines, Indonesia,India and Taiwan.

How ShopBack Works???

Ok berdasarkan video tu,saya terpaksa urai,kalau tak urai,tak menang nanti ahaha,saya kena kasi korang paham betul betul ngan shopback ni supaya peluang untuk menang lebih cerah.So let me explain How ShopBack works.

Ok apa yang menarik dengan ShopBack ni???ShopBack ni ada satu benda yang korang tak tau.Yaitu CashBack.Apa tu Cash Back???

https://www.shopback.my

Senang cakap la kalau korang tak paham jugak...korang shopping Samsung J5 kat Lazada....Lazada bayar kt shopback commision sebab tolong cari orang tuk beli barang kat dia...macam iklan la...and sebahagian dari duit commision yang  yang ShopBack dapat akan bayar kat korang balik....and lama lama kau dah shopping kat ShopBack ni dah dua tahun rupanya Cashback dah bayar kau RM200....

Paham tak,so online businees memang perfect la pakai ShopBack.Sebab apa???contoh korang beli fon kat lazada RM400 jual kat orang RM450 then kau dapat lagi CashBack dari ShopBack RM10...so untung bersih kau jual satu phone RM60...bayangkan kalau sehari kau dapat jual 10 phone????wow!!!!!amacam????baper banyak kau dapat dari CashBack???nak berniaga dah ke????ahaahaha

https://www.shopback.my

Ok yang kat atas ni keuntungan peribadi saya....Ya la...awak yang baca ni...ya awak!!!saper lagi???awak sorang je yang depan laptop depan fon tu....awak baik sangat....manusia yang baik dialam semesta ni.Tolong saya boleh???tolong klik link bawah ni???ni khas tuk peserta pertandingan ni jer.Kalau 3 orang klik link bawah ni in sha Allah saya dapat RM50...Tak tau la betul ke tidak test je la....Terima kasih...sayang awak!!!!!! muah~

Click Here Bawah ni tau sayang <3
https://www.shopback.my/?raf=aZrljJ

Guide on How to Use ShopBack?
Baca guide kat atas tu..senang jer kat situ banyak pilihan nak gi Lazada,Zalora,Travel or macam macam...click and ikut step kat atas kay ;)

and kalau korang bijak check la mana yang highest commision...so contoh kau beli kt Lazada...Lazada bayar ShopBack RM100...kau dapat RM11 sebab commission dia 11% paham???
Hidup kena bijak beb!!!

My Wishlist To ShopBack

Ok,ShopBack ask me to list 5 items that I wish for from ShopBack's merchant??Ok aku mintak barang yang murah je jangan risau...tak sampai RM800 pun so kalau pihak anda memilih saya sebagai pemenang anda sangat bertuah.Kenapa???anda akan tahu sebentar saje lagi...sikit lagi stay tune.

1.(Genuine) SJCAM SJ5000X Elite 4K Premium Bundle Package 4K NTK96660 Sony IMX078 CMOS WiFi Sports Action Camera - SILVER

http://www.lazada.com.my/genuine-sjcam-sj5000x-elite-4k-premium-bundle-package-4k-ntk96660sony-imx078-cmos-wifi-sports-action-camera-white-11749152.html

Okay ,Saya pilih Action Camera yang berharga RM588,So saya masih ada baki RM210 untuk saya wish lagi 3 barang.Jadi kenapa saya pilih untuk meminta Action Camera???

Sebenarnya,menjadi Travelog adalah salah satu impian saya.Ya saya ingin jadi pengarah filem...tapi nak jadi pengarah filem kena la famous dulu.So saya nak mula dengan mengarah short video tuk DFKL betul tak??And Action camera will help me alot and enlighten my burden.Apa manfaatnya jika saya betul betul menang action camera and semua barang yang ada dalam wishlist saya????

Baca betul betul pihak tuan disana,saya berjanji akan buat Shortvideo,Vlog untuk promote Shopback secara percuma tanpa bayaran secara sukarela.Ini janji saya.Saya akan pastikan ShopBack akan dikenali ramai hasil dari Vlog dan Travelog saya hasil dari pemeberian kamera ni...itu janji saya.Anda masih tak yakin????

Okay bayangkan,kalau saya beli ticket AirAsia Go ke Australia or Bali Indonesia for Travel???In the end of the video saya akan credit ke ShopBack, "Terima kasih kepada ShopBack kerana memberikan tiket kapal terbang pada harga istimewa"
Now look,who got the most benefit in this????kita sama sama untung Right????

2.Pineng Power bank 999 20000MAH-Gold + Pouch 

http://www.lazada.com.my/pineng-power-bank-pn-999-20000mah-gold-pouch-bag-11916336.html
Ok sekarang wish list saya yang kedua bernilai RM53.55.So masih berbaki RM160 kan untuk item yang ketiga?And why I decided to wish for powerbank???because I dont have any powerbank.And it will be a big problem for me if my phone suddenly out of battery in the travel right????So,bayangkan tengah travel,buat video tuk promote ShopBack,tetiba kamera habis bateri,phone pun sama...last last apa pun tak jadi.Thats why I need a good powerbank by my side...Supaya memudahkan urusan saya untuk membuat video video berkualiti hanya untuk ShopBack supatya dikenali seluruh Malaysia dan kaya raya...amboi!!!kaki mengampu betul aku :P

128GB 128GB 128GB SDXC Micro SD Card Class 10 Flash Memory Card for Smartphone Camera MP3  

http://www.lazada.com.my/128gb-128gb-128gb-sdxc-micro-sd-card-class-10-flash-memory-card-forsmartphone-camera-mp3-19936639.html

Ok wishlist saya yang terakhir ialah,memorycard 128GB,kenapa???secara logiknya,kalau nak travel nak buat video untuk syarikat hebat macam ShopBack (nampak mengampu lagi :P) ni kena perlu kan space yang banyak.Mana cukup 32GB!!!!kena 128GB.Bayangkan dari Surabaya ke Bali ke Jakarta...berapa banyak memori pakai tu...ha??????nampak???so untuk memudahkan urusan saya untk berkhidmat menghasilkan video travel terbaik bagi menjaga nama baik ShopBack,saya memerlukan memory card yang punyai banyak space....betul tak????
https://www.shopback.my





Kesimpulannya berakhir sudah entri khas untuk pertandingan kalini,segala syarat syarat wajib telahpun dipatuhi,doakan saya menangi hadiah hadiah ni supaya saya dapat merancang langkah saya yang seterusnya dengan mudah.Kenapa saya meletakkan harapan yang tinggi???kerana untuk pengetahuan pihak ShopBack,dan para pembaca saya ni bukan la berasal dari keluarga yang berada dan bukan juga orang senang.Oleh itu,saya tak mempunyai keistimewaan untuk mendapat apa yang saya inginkan.Kalau saya diberi kelebihan seperti itu,dan saya ada DSLR,saya sangat yakin dan terlalu yakin saya tak berada dimana saya berada sekarang.Saya sudah jauh lebih berjaya sekarang....

Oleh itu,demi melunaskan impian saya untuk menjadi Travelog,saya menaruh harapan yang tinggi agar Pihak ShopBack akan berbesarhati menerima offer saya untuk menghasilkan sebuah video Travellog untuk ShopBack jika anda sudi memperkenankan wishlist saya.Para pembaca juga boleh membantu dengan visit entri ni banyak kali mana tau menang most popular view entry ke.Rezeki di tangan Allah,siapa tahu en????Saya akhiri entri saya dengan
Asalamualaikom

Post a Comment

0 Comments